Back to where the heart is! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Edwin en Lisette - WaarBenJij.nu Back to where the heart is! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Edwin en Lisette - WaarBenJij.nu

Back to where the heart is!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Edwin en Lisette

21 Mei 2012 | Nederland, Zeist

Even leek het erop alsof het er nooit van zou komen, maar na negen lange maanden hard werken is het aankomende zaterdag dan echt zover: Edenliset gaan weer op reis!

Dat onze eerste vakantie ons terugbrengt naar Indonesië is voor velen waarschijnlijk geen verrassing. Tijdens onze wereldreis verbleven wij zeven weken in dit fantastische land en het heeft ons sindsdien niet meer losgelaten. Tijdens deze reis zullen we eerst negen dagen op Sumatra doorbrengen om vervolgens door te reizen naar Java. Hier zullen we onder andere Stichting Gotong Royong weer een bezoek brengen. We sluiten onze reis af met een bezoek aan Singapore. En wat deze reis helemaal bijzonder maakt is het gezelschap; want ook Ans, Rob en Ferdi zullen dit keer met ons meereizen.

Waar mogelijk houden wij jullie uiteraard weer op de hoogte van al onze avonturen. Omdat wij direct na aankomst op Sumatra de jungle in gaan kan dat even op zich laten wachten, maar de update komt dan bij de eerstvolgende internet mogelijkheid.

So stay tuned........and follow us back to where the heart is!

  • 21 Mei 2012 - 13:10

    Mineke:

    Yeeeuh! Ik kan niet wachten! Jullie reisverslagen lees ik alsof ik zélf op vakantie ben! ;-) Dat wordt weer genieten, ik verheug me! Ennuh... voor jullie 5-en natuurlijk een superfijne en mooie reis gewenst! Hoe lang zijn jullie dit keer weg? En Rob en Ans ken ik inmiddels, maar wie is Ferdi? Dieteels plies?

  • 21 Mei 2012 - 13:16

    Ferdi:

    Ik ben het broer(tje) van Lisette :-)
    Nog maar 6 dagen!! :-)

  • 21 Mei 2012 - 13:17

    Hanneke:

    Vul hier je naam in.lgen.... je hart

  • 21 Mei 2012 - 14:10

    Wen:

    Lieve lieverds,
    Wat heerlijk dat het bijna zover is! Net als Mineke verheug ik me enorm op hopelijk lange reisverslagen:-) Wat dat betreft mogen jullie wel weer een jaar weg hoor...de maandagochtenden zonder reisverslagen van Liesje vallen enorm tegen nu ik weer werk:-).

    Geniet ervan en doe voorzichtig!

    ps: Ferdi...hoe bevallen de slippers? ;-)

    Dikke knuffel voor jullie alle vijf van ons allevier (ik geef ze namens Erik, Uk en Puk;-))
    xxx Wen

  • 21 Mei 2012 - 14:27

    Thijs Woltering:

    Veel plezier en geniet ervan!!

  • 21 Mei 2012 - 14:54

    Eva:

    Jaaaa leuk leuk leuk!!! Heel veel plezier alvast! x

  • 21 Mei 2012 - 15:02

    Mineke:

    Aaaaah, oké! Aangenaam kennis te maken dan, Ferdi! Ga je ook verhaaltjes schrijven?

  • 21 Mei 2012 - 15:48

    Gerda:

    Nou, ik dacht eerst je reis naar Groningen, maar dat was natuurlijk een tussendoortje.
    Ik heb het zondag niet meegekregen, maar ik wens jullie een fijne reis
    en de verslagen zien we met plezier tegemoet.
    Groeten uit Harmelen ook van Jan.

  • 21 Mei 2012 - 19:58

    Jo&Bas:

    Oh wat heerlijk jongens!! En wij weer lekker verhaaltjes lezen. Heb ze gemist :-)

    xxx

  • 21 Mei 2012 - 21:12

    Marga En Jelle:

    Lieve allemaal,
    Heel erg veel vakantieplezier in Indonesie. Wij volgen jullie in september! Geniet met volle teugen, pas goed op elkaar en maak een mooi verslag.
    Liefs en groeten, J&M

  • 22 Mei 2012 - 10:04

    Susana:

    Hoop dat het weer een mooie reis wordt! Veel plezier allemaal!

  • 22 Mei 2012 - 11:10

    Ineke:

    Zo, dat klinkt goed Edwin....:) Een hele fijne en inspirerende reis gewenst.... Leuk hoor om dit zo te kunnen volgen..... Groetjes van je 'oud' collega Ineke

  • 22 Mei 2012 - 17:53

    Renate:

    Leuk om jullie avonturen te gaan volgen:)

    Groetjes Renate

  • 23 Mei 2012 - 07:52

    Christianne:

    Een hele fijne vakantie gewenst!!
    X Chris

  • 29 Mei 2012 - 21:04

    Mineke:

    En??? Hoe gaat het???

  • 30 Mei 2012 - 16:25

    Jet:

    Vol ongeduld wacht ik het eerste verslag af. Helemaal eens met de anderen, die schrijven dat de week een stuk leuker wordt als je de verhalen van Liset leest over de belevenissen. Het zijn altijd van die heerlijke tussendoortjes (lees werkonderbrekingen).
    Heel veel plezier en geniet met z'n 5-en, wat op zich natuurlijk al heel bijzonder is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Edwin en Lisette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 315555

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 28 Augustus 2011

Wereldreis!

Landen bezocht: